Tuesday

7

June

 

Ασκήσεις για να «χτίσεις» μια γυμνασμένη πλάτη

Σίγουρα έχεις χαζέψει γυναίκες με ίσια γραμμωμένη πλάτη που πάνω τους τα καλοκαιρινά μπλουζάκια και φορέματα δείχνουν ακόμα πιο όμορφα.

Ακόμη ένας πιο σημαντικός λόγος για να βάλεις στόχο να γυμνάσεις την πλάτη σου είναι πως θα αποκτήσεις ορθή στάση και με την ενδυνάμωσή της θα ανακουφιστείς από πόνους  στην περιοχή αυτή, αλλά και στη μέση.

Μερικές απλές ασκήσεις για την πλάτη,  πέρα από τους κλασικούς ραχιαίους, είναι οι εξής:

  • ·        Άσκηση με καρέκλες

Παίρνουμε δύο  καρέκλες και τις τοποθετούμε με την πλάτη στον τοίχο, τη μία δίπλα στην άλλη.  Τοποθετούμε το ένα χέρι στο κάθισμα της μίας καρέκλας και το άλλο χέρι στο κάθισμα της άλλης, με τα πόδια τεντωμένα μπροστά μας σε ορθή γωνία με το σώμα. Λυγίζοντας τους αγκώνες ανεβοκατεβαίνουμε.  

  • Άσκηση με λάστιχα γυμναστικής

Καθόμαστε σε μία καρέκλα και δένουμε το λάστιχο γυμναστικής γύρω από κάτι σταθερό όπως ένα πόμολο, στο ύψος των αγκώνων σε απόσταση 2 με 3 μέτρα από εμάς. 
Κρατάμε ένα άκρο του λάστιχου σε κάθε χέρι με τις παλάμες να κοιτάζουν η μία την άλλη. 
Λυγίζουμε τους αγκώνες και τραβάμε το λάστιχο προς τα πλευρά μας πιέζοντας τους ώμους πίσω και μαζί.  Προσοχή να μην κατεβάσουμε ασυναίσθητα το χέρι. Μένουμε λίγο και επαναλαμβάνουμε.

  • Άσκηση με μπάλα

Ξαπλώνουμε  μπρούμυτα πάνω στη κλασική μπάλα γυμναστικής  με τα πόδια σηκωμένα και  τα χέρια στο άνοιγμα των ώμων να ακουμπούν στο πάτωμα.  Σηκώνουμε και τα δύο πόδια προς το ταβάνι όσο μπορούμε και μένουμε για λίγο.

  • Άσκηση με βαράκια

Παίρνουμε δύο μικρά βαράκια (ένα ή δύο κιλά) και καθόμαστε σε μια καρέκλα. Κρατάμε τα πόδια κλειστά, με τα γόνατα σε 90 μοίρες γωνία. Σκύβουμε προς τα εμπρός με τα βαράκια κρεμασμένα προς τα κάτω. Σηκώνουμε τα βαράκια ανοίγοντας τα χέρια μέχρι την οριζόντια θέση. Κρατήστε 1-2 δευτερόλεπτα και κατεβάζουμε αργά. Η μέση και η πλάτη πρέπει να παραμένουν ίσιες.

Κάθε άσκηση θέλει 10 – 12 επαναλήψεις.

Όπως βλέπεις οι ασκήσεις είναι απλές, σύντομες και μπορούν να γίνουν και στο σπίτι.

Τατιάνα Μιχαηλίδου

Shape Up Day

Η Μυρτώ Κάζη από 8 χρονών ήξερε πως θα γίνει δημοσιογράφος, καθώς κάθε μήνα έγραφε την "εφημερίδα του σπιτιού" την οποία και διέθετε δωρεάν στους γονείς της (ένα πρώιμο free press φανταστείτε!). Το όνειρο έγινε στόχος και έτσι στα 18 της μπήκε με υποτροφία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για να σπουδάσει Επικοινωνία και ΜΜΕ ενώ συνέχισε τις σπουδές της στο Λονδίνο όπου έκανε Master of Arts on Mass Communications.
Και μπορεί να μιλάει 4 γλώσσες, λατρεύει όμως όσο τίποτα τα ελληνικά και πιστεύει πως το επαγγελμά της πρέπει να γίνεται μόνο στη μητρική γλώσσα! Έτσι επέστρεψε από το Λονδίνο (κάτι που ποτέ δεν ξεπέρασε!) και ξεκίνησε να εργάζεται στον Best 92,6, στη συνέχεια στον Village 88,3, στο περιοδικό Hello! και τα τελευταία 4 χρόνια ήταν παρουσιάστρια στο ελληνικό MTV και συγκεκριμένα στην εκπομπή "Everyday Girls”!
Φέτος θα την δεις στον JoinUs του ΣΚΑΙ κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 17.00 όπου παρουσιάζει την ενότητα “Γυναίκα Everyday”! Μια ενότητα που εμπνέεται από την καθημερινή γυναίκα, τις ανάγκες της, τα ενδιαφέροντά της και όσα την εμπνέουν για να συνεχίσει να ζει με πάθος και να ονειρεύεται!
Η μεγάλη της αγάπη είναι το ραδιόφωνο και έτσι κάθε μεσημέρι 13.00 - 15.00 την ακούς στον Love Radio 97.5, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το δικό της site (www.yes-I-do.gr) όπου μας ενημερώνει για ό,τι πιο fresh & trendy κυκλοφορεί σε wedding επίπεδο!
Λατρεύει τις Σπέτσες από όπου και κατάγεται, τα λαμπραντόρ (κοιμάται αγκαλιά με την λαμπραντορίνα της, τη Nutella), τις κολλητές της που δεν αποχωρίζεται ποτέ και το "everyday feeling" της καθημερινότητάς της που περιλαμβάνει βόλτες, μικρά διαλείμματα χαλάρωσης και πολύ instagram!

Other Shape Up Days

https://www.gynaikaeveryday.gr/media/facebookshare.png
1420275834893231
ΓΥΝΑΙΚΑ EVERYDAY
ΓΥΝΑΙΚΑ EVERYDAY
www.gynaika-everyday.gr